فصلنامه روانشناسی شناختی
پنجشنبه 9 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 1، شماره 2 - ( 12-1392 )
تأثیر خودآگاهی و توجه بر افت عملکرد بازیکنان بسکتبال
ص. 9-1
حمیده بخشایش
*
،
پروانه شفیع نیا
،
فاطمه بهمنی
چکیده
(7313 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3130 دریافت)
اثربخشی آموزش فراشناختی بر عملکرد حیطه های مختلف خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایه ی سوم ابتدایی
ص. 18-10
آتنا اصفهانی خالقی
*
،
علی اصغر اصغر نژاد فرید
،
حسن احدی
،
سید علی محمد موسوی
چکیده
(6881 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3983 دریافت)
اثر فراخوانی هیجان بر ارتقاء حافظه ی حرکتی ضمنی
ص. 29-19
فرهاد قدیری
*
،
عباس بهرام
،
علی رشیدی پور
،
صالح زاهدی اصل
چکیده
(6965 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1736 دریافت)
ارزیابی سبک های مقابله، و باورهای فراشناختی در دانشجویان با اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای سبک های مقابله
ص. 40-30
زینب حق شناس
*
،
ربابه نوری قاسم آباد
،
علیرضا مرادی
،
غلامرضا صرامی
چکیده
(9501 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5881 دریافت)
بررسی تطبیقی یادگیری های غیررسمی دختران و پسران دانشجو در دانشگاه
ص. 58-41
مرتضی منطقی
*
،
شیوا فرمانی
،
فهیمه پورمند
چکیده
(7339 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2973 دریافت)
رابطه بین اجزای دانش فراشناختی و درک مطلب خواندن با دیدگاهی تحولی در دانشآموزان پایه های پنجم ابتدایی و سوم راهنمایی
ص. 66-59
فاطمه میرزایی
*
،
پروین کدیور
،
محمد حسین عبداللهی
،
ولیاله رمضانی
چکیده
(7094 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3916 دریافت)
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نومیدی و تاب آوری در دانشجویان
ص. 75-67
محمد احسان تقی زاده
*
،
اعظم فرمانی
چکیده
(13865 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(19469 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS