[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 4، شماره 3 - ( 9-1395 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تأثیر آموزش حافظه کاری مبتنی بر محرک‌های هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری-عملی ص. 1-10
[English Abstract] زبیر صمیمی* ، سمیه رامش، مسلم کرد تمینی
چکیده (1168 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (736 دریافت)  

 رابطۀ كاركردهاي اجرايي و ظرفیت حافظۀ کاری با عملكرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش
XML رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش ص. 11-20
[English Abstract] خدیجه نوده ئی، غلام رضا صرامی، هادی کرامتی*
چکیده (1625 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2598 دریافت)  
XML مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی ص. 21-30
[English Abstract] سیده مریم مشیریان فراحی، هانیه ظریف گلبار یزدی، سید امیر امین یزدی*
چکیده (1095 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (586 دریافت)  
XML اثر بخشی آموزش اختصاصی کردن خاطرات در آسیبهای شناختی و تجارب تجزیه‌ای بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ص. 31-40
[English Abstract] سارا امراللهی* ، علیرضا مرادی، جعفر حسنی
چکیده (1617 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (464 دریافت)  

 مقایسه¬¬ی کارکرد¬های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم
XML مقایسه‌‌ی کارکرد‌های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم ص. 41-50
[English Abstract] فاطمه گرجیان* ، محمدحسین عبداللهی
چکیده (1255 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (917 دریافت)  
XML نقش جزئیات فریبنده در یادگیری درس علوم چندرسانه‌ای :اثرها بر بار شناختی و عملکرد ص. 51-60
[English Abstract] مریم تازش* ، حمیدرضا حسن آبادی، پروین کدیور
چکیده (979 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (481 دریافت)  
XML تاثیر هدف گزینی بر ارتقاء عملکرد حافظه اخباری در تکالیف با بارشناختی بالا و پایین در جوانان ص. 61-70
[English Abstract] مریم رحیمیان، پروانه شمسی پور دهکردی* ، ناهید بریزی
چکیده (1593 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (660 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه روانشناسی شناختی فصلنامه روانشناسی شناختی
Persian site map - English site map - Created in 0.17 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 3705