فصلنامه روانشناسی شناختی
شنبه 15 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 4، شماره 4 - ( 10-1395 )
بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاههای جامع شهر تهران
ص. 10-1
سمیرا هاتفی
*
،
امین ارکان
،
محمود حیدری
چکیده
(6466 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3364 دریافت)
نقش واسطهای خودتنظیمی در رابطهی بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند
ص. 20-11
سید وحید جوادی
*
،
احمد خامسان
،
میترا راستگومقدم
چکیده
(6121 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8754 دریافت)
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان
ص. 30-21
یزدان مرادی زاده
*
،
ربابه نوری قاسم آبادی
،
جعفر حسنی
چکیده
(7724 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5680 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فراشناختهای شناور بودن
ص. 50-41
سهراب امیری
*
چکیده
(5868 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2305 دریافت)
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر بهبود نظریه ذهن و مهارت اجتماعی دانشآموزان ناشنوا
ص. 60-51
مقصود نادر پیله رود
*
،
فرامرز سهرابی
،
فریده حسین ثابت
چکیده
(5906 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3942 دریافت)
تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان
ص. 70-61
نرگس ادیب سرشکی
*
،
نثار مرادی
،
فریبا یادگاری
،
زاهد کنعانی
چکیده
(5284 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6371 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS