[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 6، شماره 2 - ( 6-1397 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تحلیل فعالیت شناختی مغز در هنگام تفکر طراحانه مبتنی بر خلاقیت ص. 1-10
[English Abstract] یزدان موحدی* ، مرتضی پورمحمدی
چکیده (392 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (309 دریافت)  
XML نقش ظرفیت حافظه کاری بر یادگیری زمانبندی نسبی یک تکلیف حرکتی: باتاکید بر رویکرد یادگیری ضمنی و آشکار ص. 11-20
[English Abstract] سعید نظری کاکوندی، علیرضا صابری کاخکی* ، حمیدرضا طاهری، حسن رهبان فرد
چکیده (357 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (272 دریافت)  
XML پردازش توجه در خلق افسرده: آزمون فرضیه توجه نامتمرکز ص. 21-30
[English Abstract] وحیده فضیلت پور، مسعود فضیلت پور*
چکیده (325 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (242 دریافت)  
XML کارآزمایی بالینی نوروفیدبک اسیمتری آلفا برای بهبود کنش های اجرایی و نشخوارفکری افراد مبتلا به افسردگی واکنشی ناشی از ضربه عشق ص. 31-40
[English Abstract] سمانه ناطقیان، زهره سپهری شاملو* ، جواد صالحی فدردی، علی مشهدی
چکیده (305 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (182 دریافت)  
XML اثر تغییر پذیری تمرین ترکیبی (جسمانی و خودالگودهی مثبت) بر بازتحکیم حافظه و انتقال مهارت حرکتی کودکان ص. 41-50
[English Abstract] معصومه جنتی* ، بهروز عبدلی، علیرضا فارسی، پروانه شمسی‌پور دهکردی
چکیده (261 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (165 دریافت)  
XML نقش تشخیصی مدل حساسیت به تقویت، راهبردهای فرآیندی نظم جویی هیجان و انعطاف پذیری شناختی در تشخیص افراد دارای اعتیاد به اینترنت ص. 51-60
[English Abstract] پریسا شریفی* ، سید علی محمد موسوی، جعفر حسنی
چکیده (111 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (58 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر اساس مدل پاول-الدر در تحریف‌های شناختی و خودکارآمدی نوجوانان ص. 61-70
[English Abstract] زهرا جعفری پنجی، مهدیه رحمانیان* ، حسین زارع
چکیده (95 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (94 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه روانشناسی شناختی فصلنامه روانشناسی شناختی
Persian site map - English site map - Created in 0.19 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 3815