فصلنامه روانشناسی شناختی
شنبه 1 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 1، شماره 2 - ( 12-1392 )
تأثیر خودآگاهی و توجه بر افت عملکرد بازیکنان بسکتبال
ص. 9-1
حمیده بخشایش
*
،
پروانه شفیع نیا
،
فاطمه بهمنی
چکیده
(7424 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3184 دریافت)
اثربخشی آموزش فراشناختی بر عملکرد حیطه های مختلف خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایه ی سوم ابتدایی
ص. 18-10
آتنا اصفهانی خالقی
*
،
علی اصغر اصغر نژاد فرید
،
حسن احدی
،
سید علی محمد موسوی
چکیده
(7017 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4046 دریافت)
اثر فراخوانی هیجان بر ارتقاء حافظه ی حرکتی ضمنی
ص. 29-19
فرهاد قدیری
*
،
عباس بهرام
،
علی رشیدی پور
،
صالح زاهدی اصل
چکیده
(7094 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1785 دریافت)
ارزیابی سبک های مقابله، و باورهای فراشناختی در دانشجویان با اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای سبک های مقابله
ص. 40-30
زینب حق شناس
*
،
ربابه نوری قاسم آباد
،
علیرضا مرادی
،
غلامرضا صرامی
چکیده
(9633 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5931 دریافت)
بررسی تطبیقی یادگیری های غیررسمی دختران و پسران دانشجو در دانشگاه
ص. 58-41
مرتضی منطقی
*
،
شیوا فرمانی
،
فهیمه پورمند
چکیده
(7441 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3020 دریافت)
رابطه بین اجزای دانش فراشناختی و درک مطلب خواندن با دیدگاهی تحولی در دانشآموزان پایه های پنجم ابتدایی و سوم راهنمایی
ص. 66-59
فاطمه میرزایی
*
،
پروین کدیور
،
محمد حسین عبداللهی
،
ولیاله رمضانی
چکیده
(7211 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3982 دریافت)
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نومیدی و تاب آوری در دانشجویان
ص. 75-67
محمد احسان تقی زاده
*
،
اعظم فرمانی
چکیده
(14011 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(19539 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS