فصلنامه روانشناسی شناختی
یکشنبه 28 بهمن 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 4، شماره 1 و 2 - ( 6-1395 )
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر همجوشی شناختی و شاخص های سلامت جسمانی بیماران مبتلا به فشارخون اساسی
ص. 9-1
مجید برادران
*
،
حسین زارع
،
احمد علی پور
،
ولی ا. . فرزاد
چکیده
(8007 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8018 دریافت)
توجه و تمرکز تقویت شده، سازه ای واحد یا چند وجهی؟ ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی مقیاس پنج عاملی ذهن آگاهی در ایران
ص. 18-10
مهدی رضا سرافراز
*
چکیده
(11051 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6506 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی)
ص. 30-19
فاطمه غیورکاظمی
،
زهره سپهری شاملو
*
،
علی مشهدی
،
علی غنائی
،
فروزان پاسالار
چکیده
(9185 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5415 دریافت)
تعیین ساختار شناختی دانشِ دانش آموزان سال سوم دبیرستان با استفاده از نظریه فضای دانش
ص. 41-31
آیت سعادت طلب
*
چکیده
(6145 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2949 دریافت)
خلاقیت بر مبنای متغیرهای فردی و بافتی: مقایسه نظریه و عمل
ص. 51-42
سوده رحمانی
*
،
پروین کدیور
،
غلامرضا صرامی
،
الهه حجازی
چکیده
(5376 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3335 دریافت)
عملکرد نوجوانان مبتلاء به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) در حافظه فعال و سرعت پردازش
ص. 62-52
مریم احمدی
*
،
علیرضا مرادی
،
جعفر حسنی
چکیده
(11240 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4587 دریافت)
مقایسهی تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان تکزبانهی فارسی زبان و دوزبانهی ارمنی- فارسی زبان
ص. 74-63
هادی کرامتی
*
،
اریکا هایرابیدیان
چکیده
(6022 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3255 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS