[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 4، شماره 1 و 2 - ( 6-1395 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر همجوشی شناختی و شاخص های سلامت جسمانی بیماران مبتلا به فشار‌خون اساسی ص. 1-9
[English Abstract] مجید برادران* ، حسین زارع، احمد علی پور، ولی ا. . فرزاد
چکیده (1959 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1538 دریافت)  
XML توجه و تمرکز تقویت شده، سازه ای واحد یا چند وجهی؟ ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی مقیاس پنج عاملی ذهن آگاهی در ایران ص. 10-18
[English Abstract] مهدی رضا سرافراز*
چکیده (2302 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (879 دریافت)  
XML مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی) ص. 19-30
[English Abstract] فاطمه غیورکاظمی، زهره سپهری شاملو* ، علی مشهدی، علی غنائی، فروزان پاسالار
چکیده (2441 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2009 دریافت)  
XML تعیین ساختار شناختی دانشِ دانش آموزان سال سوم دبیرستان با استفاده از نظریه فضای دانش ص. 31-41
[English Abstract] آیت سعادت طلب*
چکیده (1459 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (493 دریافت)  
XML خلاقیت بر مبنای متغیرهای فردی و بافتی: مقایسه نظریه و عمل ص. 42-51
سوده رحمانی* ، پروین کدیور، غلامرضا صرامی، الهه حجازی
چکیده (1269 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (571 دریافت)  
XML عملکرد نوجوانان مبتلاء به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) در حافظه فعال و سرعت پردازش ص. 52-62
[English Abstract] مریم احمدی* ، علیرضا مرادی، جعفر حسنی
چکیده (2601 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (965 دریافت)  
XML مقایسه‌ی تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان تک‌زبانه‌ی فارسی زبان و دوزبانه‌ی ارمنی- فارسی زبان ص. 63-74
[English Abstract] هادی کرامتی* ، اریکا هایرابیدیان
چکیده (1260 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (761 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه روانشناسی شناختی فصلنامه روانشناسی شناختی
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 3741