فصلنامه روانشناسی شناختی
شنبه 27 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 4، شماره 3 - ( 9-1395 )
تأثیر آموزش حافظه کاری مبتنی بر محرکهای هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری-عملی
ص. 10-1
زبیر صمیمی
*
،
سمیه رامش
،
مسلم کرد تمینی
چکیده
(8561 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4532 دریافت)
رابطۀ كاركردهاي اجرايي و ظرفیت حافظۀ کاری با عملكرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش
رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش
ص. 20-11
خدیجه نوده ئی
،
غلام رضا صرامی
،
هادی کرامتی
*
چکیده
(12281 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15052 دریافت)
مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی
ص. 30-21
سیده مریم مشیریان فراحی
،
هانیه ظریف گلبار یزدی
،
سید امیر امین یزدی
*
چکیده
(7590 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5286 دریافت)
اثر بخشی آموزش اختصاصی کردن خاطرات در آسیبهای شناختی و تجارب تجزیهای بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
ص. 40-31
سارا امراللهی
*
،
علیرضا مرادی
،
جعفر حسنی
چکیده
(7610 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4078 دریافت)
مقایسه¬¬ی کارکرد¬های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم
مقایسهی کارکردهای اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم
ص. 50-41
فاطمه گرجیان
*
،
محمدحسین عبداللهی
چکیده
(9359 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6527 دریافت)
نقش جزئیات فریبنده در یادگیری درس علوم چندرسانهای :اثرها بر بار شناختی و عملکرد
ص. 60-51
مریم تازش
*
،
حمیدرضا حسن آبادی
،
پروین کدیور
چکیده
(7602 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2781 دریافت)
تاثیر هدف گزینی بر ارتقاء عملکرد حافظه اخباری در تکالیف با بارشناختی بالا و پایین در جوانان
ص. 70-61
مریم رحیمیان
،
پروانه شمسی پور دهکردی
*
،
ناهید بریزی
چکیده
(7785 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3760 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS