فصلنامه روانشناسی شناختی
جمعه 14 آذر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 4، شماره 4 - ( 10-1395 )
بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاههای جامع شهر تهران
ص. 10-1
سمیرا هاتفی
*
،
امین ارکان
،
محمود حیدری
چکیده
(9717 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4124 دریافت)
نقش واسطهای خودتنظیمی در رابطهی بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند
ص. 20-11
سید وحید جوادی
*
،
احمد خامسان
،
میترا راستگومقدم
چکیده
(9786 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9887 دریافت)
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان
ص. 30-21
یزدان مرادی زاده
*
،
ربابه نوری قاسم آبادی
،
جعفر حسنی
چکیده
(11877 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6692 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فراشناختهای شناور بودن
ص. 50-41
سهراب امیری
*
چکیده
(9418 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3207 دریافت)
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر بهبود نظریه ذهن و مهارت اجتماعی دانشآموزان ناشنوا
ص. 60-51
مقصود نادر پیله رود
*
،
فرامرز سهرابی
،
فریده حسین ثابت
چکیده
(8924 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4786 دریافت)
تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان
ص. 70-61
نرگس ادیب سرشکی
*
،
نثار مرادی
،
فریبا یادگاری
،
زاهد کنعانی
چکیده
(8811 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7447 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS