فصلنامه روانشناسی شناختی
شنبه 27 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 12، شماره 1 - ( دوره دوازدهم، شماره اول ، بهار 1403 )
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی مونتهسوری و مبتنی بر ربات بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان
ص. 15-1
وحیده سیدمحسنی
،
هادی کرامتی
*
،
محمدحسین عبداللهی
،
حمیدرضا حسن_آبادی
چکیده
(2658 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1263 دریافت)
تاثیر نرم افزار آموزش و بهسازی توجه و حافظه بر توانمندی شناختی و نظم جویی هیجان بیماران مبتلا به کرونا ویروس بعد از بهبودی
ص. 30-16
نجمه حمید
*
،
فاطمه یوسفی
،
مرتضی امیدیان
چکیده
(3168 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2428 دریافت)
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و خودکارآمدی در بیماران مبتلا به اختلال اضطرابی
ص. 45-31
زهرا محسنی نسب
*
،
سمیه ساکت
،
معصومه دیلمی پویا
،
سمانه بسیطی
،
ساحل جعفری
چکیده
(3951 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1035 دریافت)
اثر توانبخشی شناختی نرم افزار کاپتان لاگ بر توجه و حافظه فعال ( دیداری/ فضایی و شنیداری) بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی
ص. 60-46
مهدیه رحمانیان
*
،
مزگان آگاه هریس
،
امیر عبدالحسینی
،
امین رفیعی پور
،
رضوان دهبانی
چکیده
(4492 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1905 دریافت)
رابطه سبک های دلبستگی با دشواری در تنظیم هیجان شناختی در دانشجویان
ص. 75-61
فاطمه سادات برقعی
،
طهامه هموطن
*
چکیده
(3211 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1162 دریافت)
ارائه مدل ساختاری تاثیر اختلالات خواب بر مشکلات یادگیری با نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی در کودکان
ص. 90-76
نازنین زهرا روستایی
،
علی محمدزاده
*
چکیده
(4815 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2637 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی و درمان مبتنی بر رابطه والد_کودک بر کارکردهای اجرایی و علائم اضطرابی کودکان مضطرب
ص. 105-91
شیما خواجه وند
،
سید عبدالمجید بحرینیان
*
،
مریم نصری
،
فاطمه شهابی زاده
چکیده
(3874 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1428 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS