You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیر آموزش حافظه کاری مبتنی بر محرک‌های هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری-عملی
زبیر صمیمی *، سمیه رامش، مسلم کرد تمینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش
خدیجه نوده ئی، غلام رضا صرامی، هادی کرامتی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی
سیده مریم مشیریان فراحی، هانیه ظریف گلبار یزدی، سید امیر امین یزدی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر بخشی آموزش اختصاصی کردن خاطرات در آسیبهای شناختی و تجارب تجزیه‌ای بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
سارا امراللهی *، علیرضا مرادی، جعفر حسنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه‌‌ی کارکرد‌های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم
فاطمه گرجیان *، محمدحسین عبداللهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش جزئیات فریبنده در یادگیری درس علوم چندرسانه‌ای :اثرها بر بار شناختی و عملکرد
مریم تازش *، حمیدرضا حسن آبادی، پروین کدیور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر هدف گزینی بر ارتقاء عملکرد حافظه اخباری در تکالیف با بارشناختی بالا و پایین در جوانان
مریم رحیمیان، پروانه شمسی پور دهکردی *، ناهید بریزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb