You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با / و بدون تحریک فراجمجمه‌ای مغز بر توجه پایدار و بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نقص‌توجه / بیش‌فعالی
رضا محمدزاده گان، ابوالفضل فرید *، غلامرضا چلبیانلو حسرتانلو، جواد مصرآبادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر مداخله مبتنی بر نظریه ذهن برکاهش پرخاشگری و تقویت همدلی در کودکان
تینا نجف پور، آزاده چوبفروش زاده، عذرا محمدپناه اردکان *، ماجده خسروی لاریجانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش سه اصل تماس شخصی، عمل کردن، و اثردوگانه بر تصمیم‌گیری اخلاقی
عادل بذرام، مهدی خانجانی *، محمد عسگری، سید محمد سعید رضوانی نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML انطباق‌یابی آموزشی و فرهنگی آزمون ریاضی پال 2 (سنجش فرآیندی تشخیصی ریاضی یادگیرنده) در ایران
حمید خانی پور *، مبینا رادفر، مائده پورطرق، مسعود گرامی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش « سازگار با مغز» بر یادگیری شناختی، مهارتی و عاطفی دانش‌آموزان در درس زیست شناسی
زهرا زارع *، فرهاد بلاش، بتول شیرعلیزاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین کارکردهای اجرایی با انسجام خانواده، تحول مثبت نوجوانی و بلوغ عاطفی در نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان
فاطمه شریف موسوی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش وضوح خود پنداره در رابطه بین فرهنگ سازمانی و هویت سازمانی (مورد مطالعه- مجتمع مس سرچشمه رفسنجان)
محمود علیپور *، محمدنقی فراهانی، آیت سعادت طلب
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb