فصلنامه روانشناسی شناختی
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 5، شماره 2 - ( 6-1396 )
نقش پردازشهای شناختی در موفقیت یا شکست رژیم گیرندگان
ص. 10-1
مسعود مقدس زاده بزاز
،
جواد صالحی فدردی
*
،
حسین کارشکی
،
جان پارکینسون
چکیده
(5398 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2196 دریافت)
باورهای وسواسی و نقص بازداری شناختی در مبتلایان وسواس فکری و عملی
ص. 20-11
فاطمه شهامت ده سرخ
*
چکیده
(5840 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4887 دریافت)
اثربخشی راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در بهبود کارکردهای اجرایی و افزایش کیفیت زندگی در معتادان بهبود یافته مراکز کاهش آسیب(DIC)
ص. 30-21
عبدالله برهانی
*
،
علیرضا مرادی
،
مهدی اکبری
،
روژین میرانی
چکیده
(5125 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4478 دریافت)
تاثیرآموزش روشهای مطالعه با تاکید بر راهبردهای شناختی و فراشناختی برمیزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش آموزان
ص. 40-31
هادی کرامتی
*
،
جواد وفوری
چکیده
(5654 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3599 دریافت)
تأثیر بیوفیدبک تنفسی دیداری غیر تصویری خانگی محقق ساخته بر علائم اضطراب و اضطراب انتظار
ص. 50-41
رخند روحانی نوسر
*
،
مجید صفاری نیا
،
مهدیه رحمانیان
چکیده
(3762 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2001 دریافت)
تأثیر اثر استروپ و فاصلههای زمانی بین دو محرک بر دوره بیپاسخی روانشناختی
ص. 60-51
سعید البوغبیش
*
،
رسول عابدان زاده
،
ناهید شتاب بوشهری
،
افخم دانشفر
چکیده
(6326 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12816 دریافت)
اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کندوکاو بر تفکر انتقادی در دانشآموزان دوره ابتدائی
ص. 70-61
نسرین دره زرشکی
*
،
کاظم برزگر بفروئی
،
احمد زندوانیان
چکیده
(5160 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4114 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS