You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تأثیر آموزش حافظه کاری مبتنی بر محرکهای هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری-عملی زبیر صمیمی
*، سمیه رامش، مسلم کرد تمینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش خدیجه نوده ئی، غلام رضا صرامی، هادی کرامتی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی سیده مریم مشیریان فراحی، هانیه ظریف گلبار یزدی، سید امیر امین یزدی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر بخشی آموزش اختصاصی کردن خاطرات در آسیبهای شناختی و تجارب تجزیهای بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه سارا امراللهی
*، علیرضا مرادی، جعفر حسنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسهی کارکردهای اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم فاطمه گرجیان
*، محمدحسین عبداللهی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش جزئیات فریبنده در یادگیری درس علوم چندرسانهای :اثرها بر بار شناختی و عملکرد مریم تازش
*، حمیدرضا حسن آبادی، پروین کدیور
چکیده -
متن کامل (PDF)
تاثیر هدف گزینی بر ارتقاء عملکرد حافظه اخباری در تکالیف با بارشناختی بالا و پایین در جوانان مریم رحیمیان، پروانه شمسی پور دهکردی
*، ناهید بریزی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue