پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان براساس باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری با نقش واسطهای اضطراب امتحان: مدل معادلات ساختاری
مقایسه بازداری پاسخ و تصمیمگیری پرخطر در افراد وابسته به بازیهای رایانهای با بیماران وابسته به مواد و افراد بهنجار
تأثیر نسبتهای مختلف تمرین (مشاهده عمل، تصویرسازی حرکتی و تمرین ترکیبی) بر تحکیم حافظه حرکتی کودکان دختر: چالشی بر فرضیه بار شناختی
تأثیر القای تجارب هیجانی بر شاخصهای فیزیولوژیک و کارکردهای شناختی نوجوانان بر اساس سرسختی روانشناختی