برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
تعیین شبکه معنایی برای کلمات منتخب فارسی و طراحی مقیاس حافظۀ کاذب (محک) مبتنی بر آن (32649 دریافت)
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نومیدی و تاب آوری در دانشجویان (21081 دریافت)
بررسی مولفه دیداری- فضایی حافظه فعال و کوتاه مدت در دانش آموزان با اختلالات یادگیری و مقایسه با دانش آموزان عادی (17040 دریافت)
رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش (15132 دریافت)
تأثیر اثر استروپ و فاصله‌های زمانی بین دو محرک بر دوره بی‌پاسخی روانشناختی (14071 دریافت)
بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود بازداری پاسخ، برنامه ریزی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه /بیش فعالی (13252 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در کارکردهای اجرایی و راهبردهای تنظیم هیجانی در نوجوانان در معرض خطر (11759 دریافت)
سوگیری شناختی پردازش اطلاعات هیجانی در افراد مضطرب، افسرده و عادی (11150 دریافت)
نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند (9641 دریافت)
بررسی مقایسه‌‌ای عملکرد حافظه کاری ، سیستم فعال-ساز رفتاری (BAS) و سیستم بازداری رفتاری (BIS) بر اساس ابعاد استرس در نوجوانان (9599 دریافت)
بررسی امواج مغزی افراد زودانگیخته در تکلیف شناختی (9179 دریافت)
تأثیر تصویرسازی ذهنی بر پیشرفت عملکرد حرکتی ورزشکاران رشته ی ورزشی ایروبیک (8711 دریافت)
کارکردهای شناختی، پیش مهارتهای شنیداری و توانش‌های زبانی در کودکان تک زبانه و دو زبانه (8632 دریافت)
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر همجوشی شناختی و شاخص های سلامت جسمانی بیماران مبتلا به فشار‌خون اساسی (8332 دریافت)
تحریک مغز از روی جمجمه با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (TDCS) بر حافظه کاری در افراد سالم (8281 دریافت)
بررسی رابطۀ عواطف و وجدان با قضاوت اخلاقی (7500 دریافت)
تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان (7198 دریافت)
مدلسازی شناختی - محاسباتی تصمیم‌گیری پویا با استفاده از شبکه‌های پیوندگرا (7120 دریافت)
تاثیر تقویت حافظه فعال هیجانی بر بهبود کنترل شناختی افراد مبتلابه اضطراب صفت بالا (7025 دریافت)
ارزیابی سبک های مقابله، و باورهای فراشناختی در دانشجویان با اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای سبک های مقابله (6926 دریافت)
اثربخشی آموزش برنامه فرزند پروری مثبت به مادران بر افزایش توانایی خواندن کودکان نارسا خوان (6842 دریافت)
توجه و تمرکز تقویت شده، سازه ای واحد یا چند وجهی؟ ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی مقیاس پنج عاملی ذهن آگاهی در ایران (6777 دریافت)
مقایسه‌‌ی کارکرد‌های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم (6609 دریافت)
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان (6503 دریافت)
اثرهای تبیین‌گری و دانش قبلی بر بار شناختی و انتقال یادگیری در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای مبتنی بر رایانه (6459 دریافت)
فرایندهای ارزیابی شناختی و استرس تحصیلی: نقش تعدیل کننده‌ی جنس و فرهنگ (6453 دریافت)
نقش واسطه ای خود تنظیمی و پریشانی روانشناختی در رابطه بین خشونت خانگی و عملکرد های شناختی در زنان قربانی همسر آزاری (6415 دریافت)
مقایسه خستگی شناختی در مبتلایان به مولتیپل اسکلروزیس و غیر مبتلایان با توجه به سبک‌ اسناد (6250 دریافت)
بررسی سرعت پردازش اطلاعات با نگاه به اضطراب رگه / حالت (6244 دریافت)
رابطه سبک‌های فرزندپروری با خلاقیت: نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی (6184 دریافت)
الگوی ساختاری عملکرد تحصیلی براساس هوش‌های چندگانه با نقش میانجی‌گری کارکردهای اجرایی (توجه پایدار، سرعت پردازش، برنامه‌ریزی و حافظه فعال) در نوجوانان با اختلال کمبود توجه- فزون-کنشی (6165 دریافت)
تحلیل فعالیت شناختی مغز در هنگام تفکر طراحانه مبتنی بر خلاقیت (6159 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه، برنامه ریزی، بازداری پاسخ)برحافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم بااختلال یادگیری ویژه ریاضی (6133 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی، درمان راه حل محور و تمرینات استقامتی بر سبک های حل مسئله دانش آموزان دختر با اختلال اضطراب اجتماعی (6014 دریافت)
باورهای وسواسی و نقص بازداری شناختی در مبتلایان وسواس فکری و عملی (5969 دریافت)
تغییرهای تحولی در ظرفیت و مولفه های حافظه کاری بر اساس الگوی بدلی (5784 دریافت)
مدل ساختاری کارکردهای اجرایی و روابط فرازناشویی با بررسی نقش میانجی خودکنترلی (5769 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی) (5654 دریافت)
تدوین الگوی فرآیندها و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان بر اساس الگوی رشدنگر خودتنظیمی کودکان (5576 دریافت)
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر بهبود حافظه نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (5503 دریافت)
اثربخشی راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در بهبود کارکردهای اجرایی و افزایش کیفیت زندگی در معتادان بهبود یافته مراکز کاهش آسیب(DIC) (5490 دریافت)
نقش هیجانات مثبت و منفی، خوش بینی و بدبینی و سبک‌های پردازش اطلاعات در سازگاری روانشناختی دانشجویان (5465 دریافت)
بررسی اثر دست برتری، جنسیت و سن بر ادراک زمان (5445 دریافت)
مقایسه عملکرد نوروپسیکولوژیک و توانش نظریه ذهن در افراد دارای علایم اختلال وسواس فکری- عملی و افراد بهنجار (5401 دریافت)
مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی (5357 دریافت)
بررسی دانش فراشناختی در رابطه مدیریت کلاس بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی (5341 دریافت)
بررسی مکانیسم اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری (BA) از طریق انعطاف‌پذیری شناختی و انعطاف‌پذیری هیجانی بر علائم زنان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی (MDD) (5283 دریافت)
نقش راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان در اضطراب امتحان دانش‌آموزان (5208 دریافت)
رابطه علّی ذهن‌آگاهی با سرگردانی ذهنی با میانجیگری تنظیم التزام راهبردی، اضطراب، افسردگی و حافظه فعال (5185 دریافت)
کاربرد برنامه رایانه‌ای آموزش شناختیِ Captain's Log برای بهبود تغییر کوری و توانایی گزینش پاسخ در کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی (5131 دریافت)
جمع کل آمار: 988579

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb