Journal archive for Google Scholar Robot!

فصلنامه روانشناسی شناختی

فصلنامه روانشناسی شناختی



Volume 4, Number 4 (2017-1)


The effectiveness of attention training on the reading performance of students with dyslexia
تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر بهبود نظریه ذهن و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان ناشنوا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر بهبود نظریه ذهن و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان ناشنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Psychometric properties of flow metacognitions questionnaire
ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه فراشناخت‌های شناور بودن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The role of metacognitive beliefs and thought control strategies in test anxiety
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Mediating Role of Self-Regulation in the Relationship between Thinking Styles and Students’ Test Anxiety in Birjand University
نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاه‌های جامع شهر تهران
بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاه‌های جامع شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles